torsdag 16 september 2010

Mera kort till Weralena

ett kort med "låsfunktion" här har jag återigen använt en del av de chipbordfigurer som Jessica gav mig, och målat dom med "lumin arté färger" blomman är utklippt från ett S.E.I papper ally's wonderland "garden party"
bokstäverna är cardstockstickers som heter "smokey joe's" ugglan är en gnuggis/rub on, pappret är samma som på robotkortet.






Blev visst ett "robotkort" till ;-)

Här kommer liten "fusklista" till er som kanske vill beställa en del av det jag har använt,

Chipboard - Turns chipboard sheet Artikelnummer: 65001062

M P - Allys wonderland: Garden PartyArtikelnummer: O42381302

M P - Ambrosia: Ebony Artikelnummer: 95414245

Papper - A4: Mini memories - Fort: Artikelnummer: 12074805

D O - Stickers: Remark Smokey Joes: Artikelnummer: D66042452                                                                                      

Rub-Ons - Out on a limb: Metallic goldArtikelnummer: 66060070

Det var allt för den här gången, Tjing!





2 kommentarer:

  1. Snygga! Kul med låsfunktionen. Har jag bara försökt mig på en gång och det blev sådär om jag ska vara ärlig :) Men det här var helt klart bra tips!
    Kram Mathilde

    SvaraRadera
  2. Härligt kort till en liten grabb
    Vem kan motstå dessa robotar...
    Härliga färger i kortet med. Snyggt!

    Kramizz

    SvaraRadera