måndag 31 januari 2011

Så här skoj hade vi i helgen...

Tänkte visa hur kul vi har när vi står på mässor, här är det J och M in action, tack tjejer för en helt underbar helg med mycket skratt och pyssel!



Tyvärr så är det inte bästa skärpan på bilderna....

och en liten närbild på delar av montern




Sen så ett extraSTOORT alldelles SÄRSKILT TACK!! till dig goa Jessica för de fina presenterna jag fick!!
Idag var jag tvungen att prova/leka lite och så här blev resultatet;

 det som ligger under mina alster är själva presenten.....
 en scoreboard!
ett jättehändigt "verktyg" med en massa linjer så att man lätt kan vika till ex presentkartonger, blommor, kort etc. Tack än en gång J, denna lär bli välanvänd!

Lotta!!



3 kommentarer:

  1. Haha vilka härliga bilder :) Tack själv för en rolig helg! Ser redan fram emot syfestivalen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fina grejer. Kul att du gillade den. Hoppa få tid at lek med min egen snart och att få hem fler så de finns att sälja i butiken :O)
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Ser ut som ni hade skoj =)
    Och presenten du fick tänker jag prova ;)
    Blir ju snygga saker som du får fram
    *krama*

    SvaraRadera