torsdag 3 maj 2012

"secret box" del 2

Hej hopp..Bäst jag gör mitt inlägg tidigt idag... (innan jag somnar) både igår o idag har jag o klasskompisen promenerat runt i stan efter skolan o så här mkt friskluft o motion har jag inte fått på jag vet inte när....  Här kommer nu fortsättningen på den hemliga boxen, dock har jag flyttat dekorationen på toppen så att den sitter fast från andra sidan istället vart liksom lite knasigt med översta lådan annars.




Det var den här lådan jag tänkte göra på pysselträffen förra lördagen
men som jag glömde beskrivningen till hemma! Den var inte så värst pillig
 men superskoj att göra även den här ggn så har jag en mindre på gång gjord av så mkt spillpapper som möjligt från den stora.

//L


4 kommentarer:

  1. kan inte fatta du har massa spill papper haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmm gissa varför jag säger till dig att inte slänga småbitar ;-)

      Radera
  2. Så vacker och wow vilken rolig modell!!!
    Duktig du!

    SvaraRadera