tisdag 3 april 2012

Bot och Bättring (hahahaha...)

Nu var det så där läängesen jag skrev nåt igen...SUCK! och när det går för lång tid så tappar jag tråden och får svårt att komma igång igen... men jag lovar att försöka bättra mig o bli lite mer regelbunden! för ganska precis ett år sen skrev jag om ett hemligt projekt som jag höll på med.. i samma veva som maken blev sjuk och jag inte han göra det klart.. sen så vart det stop där ett tag kunde inte komma på hur jag skulle fortsätta, men nu snart så är det faktiskt "färdigt" (ja riktigt färdigt blir det nog aldrig...kan ju fylla på med mer...) men i alla fall så färdigt så att jag tänker lämna över det till en av mina bästa vänner nu i påskhelgen, sen så kommer jag att visa delar av det här på bloggen med hennes tillåtelse! vill bara att hon ska få se först!

Trevlig påsk till er alla!

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar