måndag 9 april 2012

"Överlämnat"

Nu har jag lämnat över mitt "hemliga projekt" till födelsedagsbarnet (om än endast 1 år försenat...)
och med hennes tillåtelse så får jag visa en del av det jag gjort till henne här i bloggen....

Detta är vad jag har fyllt med innehåll, jag säger inte att det är färdigt för det blir det nog "aldrig" jag har massor med fina o roliga bilder kvar som jag skulle vilja pyssla med... men då skulle hon ju aldrig fått det....... inte mindre än ca 29-30 LO's blev det i alla fall till en början!! och ja hon ÄLSKAR rosa!!
Jag försökte lägga ut alla layouter på köksbordet o ta en bild på dom (vi har ett stooort bord 100cmX220cm) dom fick inte plats!! och jag fick inte ens med alla på bilden, armarna räckte inte fast jag stod på en stol! vart i alla fall ett ganska häftigt kort tycker jag!


mycket av/det mesta materielet som jag har använt
 ex papper och bokstäver kommer ifrån Jessicas butik


det var allt för idag!
(måste spara lite på godbitarna så att jag kommer ihåg att göra regelbundna inlägg hihi)

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar