torsdag 19 april 2012

datorproblem....

Go kväll, nää den här gången har jag faktiskt inte glömt att skriva på 1 vecka däremot så har datorn strulat ordentligt :-( men tack vare hjälp ifrån goda vänner ( TACK!! S & Z) så har den fått ett nytt fint grafikkort installerat idag och ska förhoppningsvis inte bråka mer nu!!

Det blev två kort pysslade i helgen som var men dessvärre glömde jag fota det ena får se om jag kan visa det så småningom iaf... men här kommer det andra jag gjorde, jag är inte så bra på att färglägga men det här blev ganska ok iaf. det jag tycker är svårt med pennor är att det blir "streckigt" om någon fattar vad jag menar.....


inte så avancerat kort, har haft lite stickels "star dust" på rosorna, underkjolen och vingarna
här kommer närbilder på det.... (dock inte på rosorna för de glömde jag...)



och sen en bild från insidan.....
Gjorde en ficka där man kan stoppa ner vad som, satte tagen där bara för att visa....

//L8P8



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar