fredag 13 april 2012

Fredag....

Så har jag gjort sista dagen på praktiken för den här omgången å det är dags att ställa om till "schoolmood" igen o sitta i bänken på måndag.... (och behöva passa dessa bläääiga pendeltåg igen..) har varit så skönt att ha haft praktiken på "bilavstånd" allra helst eftersom jag är den som lämnar på mornarna. Denna helg lär försvinna lika fort som alltid då båda småisarna ska på kalas både lördag o söndag sen tänkte jag även försöka hinna få in deklarationerna också så det är gjort! sen hoppas jag att lite tid finns över för pyssel... under tiden bjuder jag på några till LO:s från albumet och lite "bling"



blir inte massor med dekorationer när man vill ha in så mkt bilder som möjligt fast ganska fint ändå tycker jag.



halsband och armband, armbanden är gjorda i memorywire med lite olika svårihetsgrad.

 lite närbilder.....



färgerna blev konstiga på det här kortet men man ser iaf armbanden lite bättre.



//L



1 kommentar:

  1. Härliga saker du gjort =)
    Skoj att se lite ur Pärnillas album, blev ju bara SÅÅÅÅÅ bra =)

    Deklarerat har jag redan gjort, e så duktig så.

    Du är helt ok o ringa onsdagar nu för vi har slutat spela golf för säsongen.

    Hoppas helgen blir toppen o att du får lite lugn o ro o kan göra egna saker ;)
    Kramizzzz

    SvaraRadera